
Stretch it
Allt går att stretcha
Blåkläder introducerade ett helt nytt fyrvägsstretch-material för maximal rörelsefrihet. För att lyfta detta tog vi konceptet till nästa nivå och skapade en värld där allt kunde stretcha – broar böjdes, byggnader vred sig och material tänjdes till det yttersta. Genom innovativa 3D-visualiseringar förvandlade vi flexibilitet till en visuell upplevelse som inte gick att ignorera.


Vi tänjde på gränserna och tog marknadsföringen av Blåkläders nya material till en ny nivå
Med Stretch it tänjde vi inte bara på gränserna för hur en arbetsbyxa kan marknadsföras – vi skapade en kampanj som fick målgruppen att stanna upp. Det innovativa bildspråket och det tydliga produktbudskapet gjorde lanseringen av Blåkläders stretchbyxa till en visuell upplevelse som stack ut i bruset.







Stretch it
Magnus Wallmark, CDVi tänjde på verkligheten genom 3D och fantasi. Ett koncept som verkligen tog för sig.




Utvalda case
Här hittar du ett urval av våra uppdrag där strategi, kreativitet och genomförande samverkar för att skapa verklig effekt.