Att HusmanHagbergs mäklare är äkta, passionerade vinnare går inte att ta miste på. Deras outtröttliga kamp för att deras kunder ska göra de bästa affärerna bör ses som dagens moderna superkraft. Vi ville spegla varje enskild mäklares mindset och kedjans momentum i expansionstakt. Därför lät vi fånga dem som just superhjältar.
Budskapen paketerades i såväl stillbilder som animerade scener för en digital arena. De enskilda mäklarna illustrerades med fotoporträtt som förlaga och tilldelades därefter en unik superkraft. Formspråk och tilltal är klassiskt ”superhjältetema” som för tankarna till serietidningsuttrycket.
En kommunikationsinsats där syftet var att stärka företagskulturen, bekräfta de enskilda medarbetarnas hårda arbete och genom en rolig tvist skapa engagemang i organisationen. Materialet var synligt under det digitala eventet.
Vi levererade en intresseväckande och entusiasmerar kampanj som främjar företagskulturen och utmanar inför framtida arbete.
Med en stark företagskultur och passionerade mäklare blev vårt uppdrag att inför kedjans årliga digitala Kick-off ta fram ett tema som skulle genomsyra hela eventet. ”The Incredible 100s” fick se dagens ljus.